Pályázatok
Pályázati kategória kódja: NTP-TFJ-22
Pályázati azonosító: NTP-TFJ-22-0063
A megvalósítás évében a társasjátékok intézményünk mindennapjaiban sokrétűen jelen lesznek. Élmény-alapú tanulással segítik többek közt a kreativitásfejlesztést, az értékközvetítést, komplex módon hatnak tanulóink személyiségére.
A projekt megvalósítási időszaka: 2022. július 1. – 2023. június 30.
Ízelítő a projekttevékenységekből >>
Leonardo pályázat
Leonardo pályázatunk keretében 10 informatika szakos diák jövő tanév októberében egy három hetes szakmai gyakorlaton vesz részt Angliában.
A felkészítő tréningek, illetve a teljes út számukra ingyenes lesz.
Bővebben »
TÁMOP – 3.4.2.A/11-2 – Úton az inklúzió felé - a pályázatról » képek »
Comenius
A projekt legfőbb céljai:
- az Európai Unión belüli oktatási és képzési rendszerek közötti együttműködés és mobilitás segítése
- a kreativitás és versenyképesség előremozdítása
- a nyelvtanulás, a nyelvi és kulturális sokszínűség támogatása
- a különleges nevelési igényű és hátrányos helyzetű tanulók nagyobb arányú részvételének segítése az egész életen át tartó tanulásban
- a résztvevő országok oktatási és szakképzési rendszereinek modernizációjáról és alkalmazkodásáról való gondoskodás
A következő diákok kerültek be a Magyarországot képviselő Katedrás csapatba:
9.b
Sz. Tóth Bence
10.b
Antal Amanda
Jenei Eszter
Juhász Fanni
Kökény Diána
11.c
Ludányi Krisztina
Pencz Roland
Szabó Eszter
Szekretár Kinga
Udvardi Lucia
Vágó Zsanett
Varga Mátyás
Tovább »
TÁMOP - 3.2.11/10/1 - Kultúra, tudomány, ismeretterjesztés - a pályázatról »
Társadalmi Megújulás Operatív Program
- Rekreáció
- SNI felkészítő
- Tehetséggondozás
- Egészségvédelem
- Környeztvédelem
- Tanulásmódszertani tábor »
- Képregénypályázat»
Tovább »
Pénziránytű
A gazdasági életben -azaz a mindennapok során-, állandóan döntéseket kell hoznunk. Ebben a bonyolult világban mindenki szeretne minél jobban eligazodni. Éppen ezért a gazdasági nevelést kiemelten fontosnak tartjuk az iskolában. A gazdasági és vállalkozási ismeretek oktatásának célja és lényege, hogy megértessük az alapfogalmakat és alapösszefüggéseket. A valós szituációk és döntések modellezésével keltjük fel diákjaink érdeklődését, ezáltal játékos formában történik a készségfejlesztés. Az így megszerzett sikerélmény birtokában a gazdasági folyamatok mélyebb megismerése is könnyebbé válik a fiatalok számára.
Tovább »
ACES
Nemzetközi iskolai együttműködés a Papanot Pypjov, Pleven, Bulgáriai Nemzeti Művészeti Iskola és a Katedra között.
2010 szeptemberétől 2011. március 15.-ig tart a projekt.
Tovább »
TÁMOP-2.2.3
TISZK létrehozása Bács-Kiskun megyében
2008. december 1-én a menedzsment megkezdte a munkát.
A Támogatási szerződés aláírására 2009. február 19-én került sor.
HEFOP
Iskolánk 2006-ban sikeres pályázatával 17.800.000 forint fejlesztési forrást nyert el a
Nemzeti Fejlesztési Terv Humánerőforrás Operatív Programjának HEFOP/2005/3.1.3.
"Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra" című pályázatán.